Älska din kund är “budord” nr 1
Hur du når dina kunder, sköter om dina kunder o s v varierar med tiden, branschen m m. Men viktigast av allt är att du älskar din kund, att du vill göra allt så bra som möjligt för kunden. Det är mitt första “budord” i mitt arbete. Så skapas ett gott rykte som också blir ett kapital.
Folkets Hus i Hovmantorp är ett gott exempel
Familjen Henriksson med medarbetare har i många år och i generationer varit navet i Fokets Hus. Positiva, idérika, kreativa och alltid med god service. För trivseln i Hovmantorps samhälle med 3 000 invånare har FH en enorm betydelse. Glasauktioner, dans, teater, nyårsrevy, bio, tipspromenader, motorträffar, mopedrally, idrottsläger och mycket mer erbjuds.
Nu har de skaffat en app
Bland de första jag besökte och presenterade Colix applösning för, var just Folkets Hus i Hovmantorp. Jag visste att de låg i framkant på många sätt. Nu är appen uppe och du kan se hela deras utbud. Jag är stolt och glad över att som Colix partner fått ordern på deras app. Deras ord “vi lägger oss inte ner och dör p g a ett virus”, säger allt om den drivkraft som finns hos de som driver Hovmantorps FH. Nu är Hovmantorps FH bland de allra första FH i Sverige som tagit steget till en en egen app. Sök Folkets Hus Hovmantorp, finns på AppStore och Google Play
Vill du veta mer så kontakta mig på [email protected]
Se också
https://minn.se
Monica
#Folkets Hus #Hovmantorp #Glasauktion #Nyårsrevy
Bästa jag fått lära mig på länge länge nämligen att älska sin kund så sant att jag inte hittar ord för det.
Tack Anne